5GUM – Campanie online cu Tequila


, , ,

Clientul Wrigley a promovat campania ”Adevăr sau Provocare” și în social media folosindu-se de endorsement-ul lui Tequila. Vloggerița avea deja zeci de episoade intitulate ”Adevăr și Provocare”, așa că acest concept a venit la fix pentru ea și publicul ei.

Pachetele de gumă 5 conțineau câte 12 provocări în fiecare pachet, cu peste 400 de provocări diferite în total. Cumpărătorii care cumpărau guma 5 puteau juca ”Adevăr sau Provocare” cu prietenii lor și puteau împărtăși experiențele lor în social media folosind hashtag-ul #5adevarsauprovocare

Tequila a produs pentru 5Gum (Wrigley) două episoade vlog “Adevăr sau Provocare” care au atins +1,2 milioane views YouTube (Episod 1, Episod 2) și +400.000 views pe Facebook.

Campania s-a desfășurat pe Facebook și YouTube, în perioada 28 martie-2 mai 2016.

Iată primul video din campanie:

Campania 5GUM a fost coordonată de OMD și Think Digital. Agenția Hit Yourself a reprezentat-o pe Tequila.

One response to “5GUM – Campanie online cu Tequila”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from HIT Yourself

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue Reading