Clientul Wrigley a promovat campania ”Adevăr sau Provocare” și în social media folosindu-se de endorsement-ul lui Tequila. Vloggerița avea deja zeci de episoade intitulate ”Adevăr și Provocare”, așa că acest concept a venit la fix pentru ea și publicul ei.
Pachetele de gumă 5 conțineau câte 12 provocări în fiecare pachet, cu peste 400 de provocări diferite în total. Cumpărătorii care cumpărau guma 5 puteau juca ”Adevăr sau Provocare” cu prietenii lor și puteau împărtăși experiențele lor în social media folosind hashtag-ul #5adevarsauprovocare
Tequila a produs pentru 5Gum (Wrigley) două episoade vlog “Adevăr sau Provocare” care au atins +1,2 milioane views YouTube (Episod 1, Episod 2) și +400.000 views pe Facebook.
Campania s-a desfășurat pe Facebook și YouTube, în perioada 28 martie-2 mai 2016.
Iată primul video din campanie:
Campania 5GUM a fost coordonată de OMD și Think Digital. Agenția Hit Yourself a reprezentat-o pe Tequila.
One response to “5GUM – Campanie online cu Tequila”
[…] Client: Wrigley Vedetă: Tequila Campanie: Tequila a produs pentru 5Gum (Wrigley) două episoade vlog “Adevăr sau Provocare” care au atins +1,2 milioane views YouTube și +400.000 views pe Facebook. DETALII […]