Bitdefender și Tequila promovează securitatea cibernetică pentru adolescenți


În perioada mai – august 2018, Bitdefender a folosit mai mulți Influenceri români pentru a comunica în Social Media.

Printre aceștia, Tequila a fost aleasă pentru a promova brandul pe YouTube, către publicul 13-25 ani. Subiectele s-au învâtit în jurul celor mai des întâlnite situații neplăcute pe care adolescenții  întâmpină în mediul online. Bitdefender și Tequia au vorbit despre aceste situații dar au oferit și rezolvări pentru fiecare în parte.

Campania a cuprins 3 vloguri YouTube, pe trei subiecte:

  1. Protecția datelor personale, pentru care a creat video-ul „La un pas de sinucidere
  2. Furtul identității în mediul online, pentru care Tequila a publicat un sketch intitulat „Sosia mea mi-a furat identitatea
  3. Protejarea telefonului mobil, pentru care vloggerița a invitat-o pe mama ei la o discuție sinceră: „Send nudes cu mama”.

Campania s-a desfășurat pe canalul de YouTube al Tequilei, unde a adunat peste 600.000 de vizualizări până în momentul publicării articolului (septembrie 2018).

Iată primul vlog din campanie care a și intrat în Trending YouTube, în luna mai când a fost lansat:

Despre Tequila:
Bianca Adam aka Tequila este cea mai populară vloggeriță din România, conform topului Google România. Ea are în prezent peste 1.4 milioane de abonați pe YouTube. Este singurul vlogger român invitat în 2018 la YouTube Summit 2018 la Berlin. Din 2016 ține propriile spectacole multimedia, cu muzică, dans, comedie și invitați speciali, intitulate „Gărgăuniada Națională”.

Despre Bitdefender:
O companie românească producătoare de servicii avansate de securitate cibernetică la nivel global. În prezent este utilizată de peste o jumătate de miliard de utilizatori și este unul dintre furnizorii cei mai inovativi de programe de securitate IT din lume. A fost fondată în 2001 și este distribuită prin parteneri în peste 150 de țări.