STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro


  • STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro

    STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro

    ”Cea mai importantă acțiune pentru a obține o campanie cu rezultate bune este alegerea unui Influencer potrivit. Din momentul acela totul curge ușor.” a dezvăluit speakerul, un tip îmbrăcat lejer, cu ochelari negri pe ochi și un zâmbet discret, la conferința cu numele “Influenceri care vând” din anul 2018. Tipul acela era eu. Și era un…

    Read More


  • INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 16 12 2019

    INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 16 12 2019

    Heey! ? Iată ultimul episod din 2019 al newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH“, dedicat nișei Influencer Marketing. Vă mulțumim pentru susținere, feedback și atenție! Abonează-te la newsletterul nostru pe e-mail pentru a fi sigur că nu pierzi știrile săptămânale, având în vedere anunțul WhatsApp că va opri comunicarea de tip Broadcast. Înscrie-te aici (durează…

    Read More


  • INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 09 12 2019

    INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 09 12 2019

    Începem o nouă săptămână împreună, cu cea mai nouă ediție a newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH“, dedicat nișei Influencer Marketing. ❗ Abonează-te la newsletterul nostru pe e-mail pentru a fi sigur că nu pierzi știrile săptămânale, având în vedere anunțul WhatsApp că va opri comunicarea de tip Broadcast. Formular aici (durează 10 secunde): http://bit.ly/newsletter-IM-email…

    Read More


  • Cum am generat peste 66000 euro in trei luni pe Instagram si YouTube

    Florin Grozea, fondatorul agenției Hit Yourself a fost invitat să vorbească despre campaniile cu Influenceri la evenimentul SOmeetups din noiembrie 2018. Tema serii a fost ”Influencerii care generează vânzări” iar Florin a prezentat un studiu de caz al campaniei Footshop cu Tequila. Vedeți mai jos filmarea din 26 noiembrie 2018 pentru a afla cum a…

    Read More

  • Lucrăm cu agentie sau direct cu Influencer?

    Influencer Marketing este strategia de marketing online cu cea mai mare creștere în ultimii ani, datorită rezultatelor foarte bune pe care le generează – vezi de exemplu studiul de caz cu Tequila și Footshop aici. În Influencer Marketing apare des această întrebare: Compania va lucra prin Agenție sau mai bine direct cu Influencerul? Ambele soluții sunt valabile și…

    Read More

  • Cele 10 calități ale unui Influencer adevărat

    Influencerii care au toate cele 10 calități de mai jos pot fi greu de găsit, e adevărat. În plus, fiecare brand este unic și fiecare campanie este diferită. Rezultatele cu adevărat spectaculoase vin doar dintr-un research bun, combinat cu o cunoaștere profundă a platformelor Social Media. Și, uneori, cu un pic de intuiție. Dar înainte…

    Read More

  • Influencer Marketing – definitii si concepte

    Anul 2017 a fost denumit Anul Influencer Marketing în Statele Unite. E firesc ca în perioada care urmează toate țările să preia acest trend din SUA, inclusiv România. Hai să o luăm de la început, de la definiții: Ce înseamnă Influencer? Substantivul are ca rădăcină verbul „a influența” și acesta este și sensul principal: o persoană care influențează.…

    Read More

  • INFLUENCERS X BRANDS X TECH 018

    La mulți ani! Înainte să ne apucăm de treabă în noul an 2019, iată ultima colecție de știri din seria „Influencers x Brands x Tech” pe anul 2018. Vezi și colecțiile precendente aici: 017, 016, 015, 014. Vă urăm ca anul acesta să vină cu și mai multe proiecte interesante care să implice creatori de conținut și celebrități online!…

    Read More

  • Tequila și Vlad Grigore, farsă în direct „La Măruță”

    Tequila și Vlad Grigore și-au început anul la TV! 😀 Au fost prezenți în cadrul emisiunii „La Măruță” de pe ProTV. Cei doi vloggeri formează proiectul Frații Praștie, în cadrul căruia își fac unul altuia farse, pentru ca mai apoi să le posteze pe internet. Astfel că, emisiunea a fost prilejul perfect pentru Bie de…

    Read More