Jacobs – Discutii Alintaromate – campanie online cu vedete


Jacobs este clientul care a fost de acord cu un concept curajos de campanie online pentru a promova campania ”Discuții Alintaromate” din lunile februarie și martie 2016: a oferit unor vedete libertatea de a interpreta în stil propriu conceptul campaniei.

Vedete alese au avut ”mână liberă” să vorbească despre pericolul alienării sociale din societatea actuală, tendința oamenilor moderni de a se îndepărta de semenii lor, de a se pierde în tehnologie. Un studiu realizat în România în perioada 8-10 februarie arată că 85% dintre români cred că ar trebui să petrecem mai mult timp împreună, cu adevărat. Alt rezultat al studiului: 67% dintre repondenți spun că preferă să se întâlnească personal cu alți oameni, decât să vorbească online.

Găsiți rezultatele acestui studiu mai jos, într-un infografic (clip pe poză):

Jacobs
Jacobs a promovat în această perioadă site-ul www.discutiialintaromate.ro unde românii pot lua o pauză de la tehnologie pentru a discuta cu o persoană “in real life”.

Așadar vedetele au creat fiecare câte un concept video care să ilustreze într-un mod original brief-ul propus de Jacobs: hai să oferim timp persoanei iubite la o cafea.

Cuplurile alese de noi au fost următoarele:

Dana Rogoz și Laura Coșoi:

”Nu avem wi-fi. Vorbiti unul cu altul, ca si cand am fi in 1993. Am gasit acest anunt simpatic exact la intrarea intr-un restaurant din Melbourne, si mi s-a parut genial. Pentru ca vedeti voi, chiar si eu ma pregateam sa intru, sa ma asez la masa si sa fac semn primului chelnar nu sa imi ia comanda, ci mai intai sa imi spuna care e parola de internet sa ma pot “reconecta” la lumea mea de acasa. Cat de trist! Imi amintesc cu cat de mare satisfactie vorbeam despre toate aceste posibilitati de relationare online acum nici 5 ani. Iar azi, aproape ca nu exista om pe care sa-l fi intalnit si care sa nu imi spuna ca se simte vinovat pentru excesul de timp “liber” pe care si-l dedica tehnologiei, in esenta ” (DanaRogoz.com)

”Sunt sigura ca si tu ai observat in cafenele, ceainarii sau restaurante oameni care s-au intalnit ca sa petreaca timp impreuna, dar de fapt fiecare sta cu nasul in telefon, absorbit intr-o conversatie pe WhatsApp sau orice altceva. Iata, cum petrecem din ce in ce mai mult timp pe Internet si uitatam de conversatiile fata in fata! Mie mi se intampla rar sa ma intalnesc cu cineva si in timpul asta sa stau cu ochii pe telefon. Poate doar daca sunt foarte preocupata de ceva. Dar daca ma surprind in situatia asta, incerc imediat sa recuperez, asa cum mi s-a intamplat cu Dana in acest video.” (LauraCosoi.ro)

George și Lorena Buhnici

”Așa arată momentele la care visez și în puținele momente când mă opresc. Pauza mea din timpul zilei este cafeaua. Stăm la ceașcă și facem planuri, o glumă, ronțăim un biscuit . Dacă se poate, alături de acel cineva important. ” (Buhnici.ro)

”Asta pățesc mereu când îmi iau o pauză de cafea. Care apropo, obligatoriu trebuie să fie cu biscuiți. Mă scuzați, dar altfel nu prea pot sa beau cafeaua. Visez la vacanță. La cea pe care aș putea să o iau acum, nu mai zic la cea de vară pe care o aștept cu interes.” (Lorena.Buhnici.ro)

Cabral și Andreea Ibacka

”Așa că sunt momente când, în loc să stăm de vorbă, în loc să râdem împreună, în loc să comunicăm… stăm ca niște palii cu laptopurile în față și cu telefoanele în mâini. Sunt momente când trebuie să iei o pauză.” (Cabral.ro)

”Daca esti unul dintre cei multi care isi vede de dimineata pana seara reflexia in ecranul de la laptop, tocmai ai primit o convocare oficiala la discutiialintaromate.ro” (AndreeaPatrascu.ro)

Filmarea de mai jos a fost realizată în (și cu amabilitatea) Pura Vida Hub, pe str. Smârdan nr.15, în Centru Vechi. Producția video: Robert Chirileanu.

Campania cu vedete ”Discuții Alintaromate” a fost administrată de Digital Star, Think Digital și Hit Yourself.

One response to “Jacobs – Discutii Alintaromate – campanie online cu vedete”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from HIT Yourself

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue Reading