Pseudonim: Florin Grozea
Nume real: Florin-Alexandru Grozea
Categorie: ARTIST, BLOGGER
Descriere:
Florin Grozea este artist și antreprenor, fondator al trupei Hi-Q și al agenției digitale Hit Yourself. A prezentat emisiuni TV în perioada 2000-2014 la Antena1, PrimaTV, AcasăTV, TVR1 și TVR2. În 2013 a lansat cartea ”Hit Yourself – 100 de idei de la pasiune la marea lovitură” care este considerată prima carte inspirațională din industria muzicală românească. În acest moment conduce Hit Yourself – agenție dedicată artiștilor și vloggerilor.
Audiențe:
Facebook: 13.000 fani
https://www.facebook.com/floringrozeapage
YouTube: 750 abonați
https://www.youtube.com/user/floringrozea
Instagram: 3500 followers
https://www.instagram.com/floringrozea/
Blog: 6500 articole
www.floringrozea.com
Fani: femei 65% / bărbați 34%
Fani vârste:
13-17 ani – 9.00%
18-24 ani – 31.00%
25-34 ani – 40.00%
Cele mai importante proiecte online Florin Grozea:
Brand-uri cu care a colaborat:
Vodafone, Orange, Mercedes-Benz, eMag, Lipton, PHD, FLANCO, ASUS, Apple, OMO, P&G.
Decembrie 2016 – Campania PHD #cheesymoments – http://www.floringrozea.com/2016/12/15/cat-de-cheesy-poti-sa-fii/
August 2016 – Campania OMO ”Lasă-l să se murdărească azi” – http://www.floringrozea.com/2016/08/01/juliturile-si-experientele-din-campul-nostru/
August 2016 – Campania Orange pentru Summer Well – http://www.floringrozea.com/2016/08/17/acest-summer-well-a-fost-primul-festival-in-patru/
Iunie 2016 – Campania Komoder – http://www.floringrozea.com/2016/06/14/seful-casa-fotoliu-de-masaj/
Onorarii Florin Grozea: De la 400 euro.
Ai o campanie pentru Florin Grozea?
Brand-ul tău va fi promovat în fața a milioane de potențiali clienți.
CONTACTEAZĂ-NE PENTRU O OFERTĂ – RĂSPUNS ÎN MAXIM 12 ORE!
Sau vezi câteva dintre cele mai importante proiecte online administrate de agenția Hit Yourself pe blogul nostru.