Formula de calcul al unei campanii cu Influenceri


La conferința Digital Marketing Forum din februarie 2019, Florin Grozea a propus o formulă strategică de calcul al bugetelor campaniilor cu Influenceri.

Panel-ul de Influencer Marketing a fost completat de Dorin Boerescu (2Performant) și Andreea Lupu (Starcom).

Formula dorește să evidențieze răspunsurile la cele mai întâlnite întrebări din nișa noastră:

  • Ce trebuie să livreze un Influencer bun?
  • Cum găsim Influencerul potrivit?
  • Cum măsurăm rezultatele și randamentul la o campanie cu Influenceri?
  • Lucrăm direct cu Influencer sau printr-o agenție?
  • Care e diferența dintre Celebrity Endorsement, Influencer Marketing și Affiliate Marketing?
  • Cât de importante sunt like-urile și numărul de abonați?
  • Cum alegem Influencerii cu care să lucrăm pe termen lung?
  • Care e viitorul Influencer Marketing?

Trebuie spus că formula nu este una matematică, ci strategică. Ea nu include cifre și bugete, ci este construită cu scopul de a ajuta specialiștii din marketing să explice în detaliu alegerile lor, în fața clienților – companii și branduri.

Înregistrarea completă o vedeți mai jos:

Foto via Evensys.


Hit Yourself este o agenție dedicată Influencerilor fondată în anul 2013 de Florin Grozea. În primii cinci ani am realizat peste 500 de campanii în Social Media pentru 120 de branduri, cu bugete totale adunate de peste 4 milioane euro. Suntem experții în Influencer Marketing și putem aduce vizibilitate și vânzări companiei tale. Dă-ne un email la florin.grozea [@] hyc [.] ro