Telekom a promovat ”Românii au talent” cu ajutorul a doi foști concurenți: Florentin Hriscu și Valentin Luca


În perioada mai – iunie 2018, Telekom a oferit, prin intermediul platformei netliberare.ro, 20 de invitații duble la show-urile live „Românii Au Talent” din datele de 25 mai și 1 iunie. Campania online a fost susținută de doi foști concurenți ai emisiunii, influencerii Florentin Hriscu și Valentin Luca.

Fanii care doreau să participe la filmarea emisiunii puteau vota pe netliberare.ro pe unul dintre cei doi, în funcție de preferințe dar și de talent.

Iată cum a arătat unul dintre vlogurile cu Florentin și Valentin:

În cadrul ultimului challenge, Telekom s-a gândit inițial să-i provoce să jongleze sticle în flăcări sau să danseze step încălțați cu o pereche de clăpari de schi, dar, până la urmă, nu a existat nicio provocare, nici pentru ei, nici pentru cei care au votat:

Campania s-a desfășurat pe canalele YouTube ale celor doi Influenceri, pe Facebook și pe site-ul Telekom www.netliberare.ro.

Despre Florentin Hriscu:

Este coregraful cu peste 700,000 de abonați pe YouTube, despre care scriam la începutul acestui an. A participat la emisiunea „Românii Au Talent” de la ProTV în anul 2015. Între timp a devenit unul dintre cei mai prolifici vloggeri români.

Despre Valentin Luca:

Este barman și fost finalist al primului sezon al emisiunii „Românii Au Talent” de pe ProTV, în anul 2011. În anul 2016 a fost desemnat cel mai bun barman din lume, în urma participării la competiția „Roadhouse World Fair”.

Despre Telekom România:

Telekom România este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, care aduc utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. Telekom Romania este prezent pe piața românească din 2014, aparţine de Deutsche Telekom și este sponsorul principal al emisiunii „Românii Au Talent”.