Tendinte, oportunități și pericole în 2019 în Influencer Marketing


Hit Yourself este o agenție dedicată Influencerilor fondată în anul 2013 de Florin Grozea. În primii cinci ani am realizat peste 500 de campanii în Social Media pentru 120 de branduri, cu bugete totale adunate de peste 4 milioane euro. Suntem experții în Influencer Marketing și putem aduce vizibilitate și vânzări companiei tale. Dă-ne un email la florin.grozea [@] hyc [.] ro

Florin Grozea a fost invitat să vorbească la conferința Influencer Marketing and Ethics in Advertising organizată de PRIAevents, în parteneriat cu Romanian Advertising Council (RAC) pe 2 Noiembrie 2018.

Care sunt tendințele din #InfluencerMarketing în 2019?
1. Micro-Influenceri și nișe (mai puțin pe vedete ”clasice”)
2. Atenția mai mare pe date și statistici (mai puțin pe subiectivism)
3. Automatizarea proceselor (pentru a scala munca și optimiza costurile)

 

Iată înregistrarea video a speech-ului: