Hit Yourself Consulting

Our Latest Posts:

Prima ediție Tubecon din România: 21 septembrie 2019

Da, ai citit bine: Tubecon, cel mai mare eveniment european dedicat vloggerilor, se lansează și în România!! El va avea loc în acest an între […]

Formula de calcul al unei campanii cu Influenceri

La conferința Digital Marketing Forum din februarie 2019, Florin Grozea a propus o formulă strategică de calcul al bugetelor campaniilor cu Influenceri. Panel-ul de Influencer […]

INFLUENCERS X BRANDS X TECH 020

Iată-ne ajunși la ediția cu numărul 20 a newsletterului Hit Yourself, “INFLUENCERS X BRANDS X TECH”! Continuăm să aducem lunar cele mai fresh știri din […]

Top 10 Influenceri sub 10 ani

Trăim într-o eră care ne oferă multe oportunități prin intermediul tehnologiei digitale și a Social Media. Chiar și pentru cei mici! Sau, în unele cazuri, […]

Newsletter pe WhatsApp dedicat Influencer Marketing

Săptămâna aceasta am lansat primul newsletter românesc dedicat Influencer Marketing din România. Vom continua să trimitem email-urile noastre lunare intitulate “INFLUENCER x BRANDS x TECH” […]

INFLUENCERS X BRANDS X TECH 019

Iată cea de-a doua colecție de știri din seria “Influencers x Brands x Tech” din acest an 2019! Avem știri interesante cu Influenceri din zona cinematografică […]

TikTok și Influencerii din aplicația mobilă a momentului

TikTok este o aplicație mobilă care permite realizarea, editarea și distribuirea de videoclipuri cu o durată de până în 15 secunde. Noi punem pariu că […]

Cum arată un BRIEF de campanie cu Influenceri

Fiecare campanie de Influencer Marketing este diferită. Însă, chiar dacă nu seamănă una cu alta, toate trebuie să înceapă la fel: cu Brief-ul de campanie! […]

Tequila și Vlad Grigore, farsă în direct „La Măruță”

Tequila și Vlad Grigore și-au început anul la TV! 😀 Au fost prezenți în cadrul emisiunii „La Măruță” de pe ProTV. Cei doi vloggeri formează […]