STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro


  • STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro

    STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro

    ”Cea mai importantă acțiune pentru a obține o campanie cu rezultate bune este alegerea unui Influencer potrivit. Din momentul acela totul curge ușor.” a dezvăluit speakerul, un tip îmbrăcat lejer, cu ochelari negri pe ochi și un zâmbet discret, la conferința cu numele “Influenceri care vând” din anul 2018. Tipul acela era eu. Și era un…

    Read More


  • INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 16 12 2019

    INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 16 12 2019

    Heey! ? Iată ultimul episod din 2019 al newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH“, dedicat nișei Influencer Marketing. Vă mulțumim pentru susținere, feedback și atenție! Abonează-te la newsletterul nostru pe e-mail pentru a fi sigur că nu pierzi știrile săptămânale, având în vedere anunțul WhatsApp că va opri comunicarea de tip Broadcast. Înscrie-te aici (durează…

    Read More


  • INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 09 12 2019

    INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 09 12 2019

    Începem o nouă săptămână împreună, cu cea mai nouă ediție a newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH“, dedicat nișei Influencer Marketing. ❗ Abonează-te la newsletterul nostru pe e-mail pentru a fi sigur că nu pierzi știrile săptămânale, având în vedere anunțul WhatsApp că va opri comunicarea de tip Broadcast. Formular aici (durează 10 secunde): http://bit.ly/newsletter-IM-email…

    Read More


  • Adevăratul Mos Crăciun a venit la Divertiland Playland

    Pe 19-20 decembrie 2015 Divertiland Playland București a organizat evenimente împreună cu adevăratul Moș Crăciun din Finlanda, pe care copiii de vedete au vrut să-l cunoască. Agenția Hit Yourself a adus în acel weekend câteva vedete cu familiile lor. Ellie White

    Read More

  • Statistici Hit Yourself la finalul anului 2015

    Se apropie finalul anului, moment bun să privim în urmă și să facem calcule, topuri și măsurători. Am adunat cele mai importante statistici Hit Yourself din 2015 într-un infografic pe care vă invităm să-l citiți. Pentru mai multe detalii vă așteptăm cu întrebări la adresa de email: Florin . Grozea [@] HYC.ro .

    Read More

  • Campania DPD #LivramBucurie cu Cornel Ilie (VUNK)

    Agențiile Hit Yourself și Total PR au coordonat campania #LivrămBucurie pentru clientul DPD România. De Dragobete, am lansat o provocare pentru cei mai curajoși bărbați: să posteze cel mai original și frumos mesaj de dragoste, adresat persoanei iubite, pe blogul lui Cornel Ilie (Trupa Vunk). Vezi aici articolul inițial: Băieți, se apropie perioada aia în…

    Read More

  • Bianca Linta – In a high

    Iată noul single Bianca Linta ”In a high”, o producție Cat Music. Muzica: Bianca Linta, Ilton Kosta, Claudio Cristo, Florin Grozea Versurile: Bianca Linta, Ilton Kosta Produs de Claudio Cristo & Bianca Linta ”In a High is a song honoring twin flames, the couples that make it through rain and sunshine, the ones that put…

    Read More

  • Jacobs – Discutii Alintaromate – campanie online cu vedete

    Jacobs este clientul care a fost de acord cu un concept curajos de campanie online pentru a promova campania ”Discuții Alintaromate” din lunile februarie și martie 2016: a oferit unor vedete libertatea de a interpreta în stil propriu conceptul campaniei. Vedete alese au avut ”mână liberă” să vorbească despre pericolul alienării sociale din societatea actuală,…

    Read More

  • Head & Shoulders – Campanie cu vedete pentru ”România fără mătreață”

    Campania ”România fără mătreață” propusă de Head & Shoulders a avut parte de o leapșă între 9 artiști și vloggeri care au promovat site-ul oficial, unde fanii puteau să se înscrie pentru a primi mostre gratuite de șampon. Filmulețele create de vedete au avut ca subiect ”Încrederea”, iar fiecare influencer a realizat un scurt vlog…

    Read More