STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro


  • STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro

    STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro

    ”Cea mai importantă acțiune pentru a obține o campanie cu rezultate bune este alegerea unui Influencer potrivit. Din momentul acela totul curge ușor.” a dezvăluit speakerul, un tip îmbrăcat lejer, cu ochelari negri pe ochi și un zâmbet discret, la conferința cu numele “Influenceri care vând” din anul 2018. Tipul acela era eu. Și era un…

    Read More


  • INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 16 12 2019

    INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 16 12 2019

    Heey! ? Iată ultimul episod din 2019 al newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH“, dedicat nișei Influencer Marketing. Vă mulțumim pentru susținere, feedback și atenție! Abonează-te la newsletterul nostru pe e-mail pentru a fi sigur că nu pierzi știrile săptămânale, având în vedere anunțul WhatsApp că va opri comunicarea de tip Broadcast. Înscrie-te aici (durează…

    Read More


  • INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 09 12 2019

    INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 09 12 2019

    Începem o nouă săptămână împreună, cu cea mai nouă ediție a newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH“, dedicat nișei Influencer Marketing. ❗ Abonează-te la newsletterul nostru pe e-mail pentru a fi sigur că nu pierzi știrile săptămânale, având în vedere anunțul WhatsApp că va opri comunicarea de tip Broadcast. Formular aici (durează 10 secunde): http://bit.ly/newsletter-IM-email…

    Read More


  • Interviu – Adrian Popescu a ajuns cu Noaptea Târziu pe primul loc în YouTube România!

    Iată un nou interviu cu un vlogger de succes, de data asta cu Adrian Popescu aka „Cuza” de la Noaptea Târziu. Proiectul fondat de el este în acest moment pe primul loc în topul YouTube România, la categoria Vlogging, adunând peste 1.3 milioane de abonați. Trupa Noaptea Târziu s-a făcut remarcată prin parodiile pe care…

    Read More

  • Cât câștigă un influencer în România și în lume

    Aceasta este una dintre întrebările cele mai întâlnite în publicitate! Mai ales când e vorba despre niște oameni celebri, iar societatea a fost mereu curioasă cu privire la veniturile persoanelor publice! Multe branduri apelează la Influencer Marketing pentru a-și promova produsele și serviciile, atât la nivel național, cât și internațional. Din păcate însă, nu există…

    Read More

  • Planifică Neprevăzutul – Campanie de educație sexuală pe Instagram cu Vlad Grigore, Radu Constantin, Irina Neguț și Florentin Hriscu

    În perioada mai – iunie 2018, a avut loc pe Instagram o acțiune mai puțin convențională, dedicată tinerilor români: Planifică Neprevăzutul – campanie de educație contraceptivă și sexuală. Campania a fost susținută de 4 Influenceri foarte dragi tinerilor: Vlad Grigore, Radu Constantin (5 Pași), Irina Neguț și Florentin Hriscu. Personajul principal a fost Iepurașu’ In…

    Read More

  • INFLUENCERS X BRANDS X TECH 012

    Iată-ne ajunși din nou în acea perioadă a lunii în care vorbim despre ce s-a mai întâmplat în zona de Influencer Marketing. Și de această dată exemplele sunt din diverse zone de activitate, care mai de care mai interesante și mai creative! În această perioadă brandurile pun mare accent pe campaniile de vară. Avem, de…

    Read More

  • Cei mai populari vloggeri de GAMING din România și din lume

    YouTube-ul este principala sursă de entertainment pentru trei sferturi din utilizatorii de Internet din lume. Și nici nu este de mirare, având în vedere cât de mult conținut se consumă în prezent de pe device-urile mobile. Succesul YouTube-ului este într-o continuă creștere și în România: în prezent avem deja 13 canale care au trecut de…

    Read More

  • Interviu BiBi: „Ca artist, mi-am dorit foarte mult să fiu și vlogger”

    Iată o artistă care te va molipsi cu buna ei stare de spirit, stare pe care o transmite încă din primele secunde de discuție. Ea e BiBi, cantautor și creator de conținut, care încă de la o vârstă fragedă are succes în muzică, dar și pe YouTube. Noi o urmărim deja de câțiva ani și credem…

    Read More