STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro


  • STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro

    STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro

    ”Cea mai importantă acțiune pentru a obține o campanie cu rezultate bune este alegerea unui Influencer potrivit. Din momentul acela totul curge ușor.” a dezvăluit speakerul, un tip îmbrăcat lejer, cu ochelari negri pe ochi și un zâmbet discret, la conferința cu numele “Influenceri care vând” din anul 2018. Tipul acela era eu. Și era un…

    Read More


  • INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 16 12 2019

    INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 16 12 2019

    Heey! ? Iată ultimul episod din 2019 al newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH“, dedicat nișei Influencer Marketing. Vă mulțumim pentru susținere, feedback și atenție! Abonează-te la newsletterul nostru pe e-mail pentru a fi sigur că nu pierzi știrile săptămânale, având în vedere anunțul WhatsApp că va opri comunicarea de tip Broadcast. Înscrie-te aici (durează…

    Read More


  • INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 09 12 2019

    INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 09 12 2019

    Începem o nouă săptămână împreună, cu cea mai nouă ediție a newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH“, dedicat nișei Influencer Marketing. ❗ Abonează-te la newsletterul nostru pe e-mail pentru a fi sigur că nu pierzi știrile săptămânale, având în vedere anunțul WhatsApp că va opri comunicarea de tip Broadcast. Formular aici (durează 10 secunde): http://bit.ly/newsletter-IM-email…

    Read More


  • Evenimente românești și internaționale dedicate Influencer Marketing în anul 2019

    Iată cele mai relevante evenimente pentru profesioniștii din Influencer Marketing din acest an! Conferințele și festivalurile de mai jos sunt dedicate în general specialiștilor care lucrează în comunicare/marketing/publicitate și jurnaliștilor/bloggerilor, dar includ și secțiuni sau panel-uri pe nișa Influencer Marketing. Atât în România, cât și la nivel internațional, au loc din ce în ce mai…

    Read More

  • INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 08 04 2019

    E din nou luni. Te-ai trezit? Ești în trafic spre birou? Ai ce citi! Iată newsletter-ul „INFLUENCERS x BRANDS x TECH”, dedicat nișei Influencer Marketing! Suntem tot noi, cei doi matinali: Livia Iușan (redactor-șef) și Florin Grozea (șeful… redactorului-șef). ? Am vorbit până acum despre noile rețele sociale. Vezi de exemplu articolul despre TikTok și…

    Read More

  • INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 15 04 2019

    ☕ Bună dimineața! E din nou luni. Matinali, ca de obicei, iată newsletter-ul „INFLUENCERS X BRANDS X TECH”, dedicat nișei Influencer Marketing! Suntem tot noi: Livia Iușan (redactor-șef) și Florin Grozea (șeful… redactorului-șef). ? Am adunat într-un articol pe blogul Hit Yourself toate evenimentele și conferințele dedicate Influencer Marketing din acest an, atât românești cât…

    Read More

  • 5 reguli de lucru cu Influencerii

    Iată înregistrarea speech-ului susținut de Florin Grozea (founder Hit Yourself) la PR Forum 2019. Lista de 5 “dos & donts” pornește de la experiența extinsă a agenției Hit Yourself de a implementa sute de campanii online cu Influenceri, încă din anul 2013. Regulile din prezentare sunt următoarele: #1 Do good#2 Do talk#3 Do research#4 Do…

    Read More

  • INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 03 06 2019

    Neața! ? E luni, iar noi ne-am întors cu o nouă ediție a newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH”, dedicat nișei Influencer Marketing. Suntem tot noi: Livia Iușan (redactor-șef) și Florin Grozea (șeful… redactorului-șef). ☺ ? Astăzi, oamenii folosesc mai mult Instagram și mai puțin Facebook și Snapchat: ➡ https://vezi.info/IGmoreFBless ? După recentul scandal cu…

    Read More

  • Serialul-fenomen „Școala Invers” a ajuns la final, după 40 de episoade în Trending YouTube – un record în România

    Pe 4 ianuarie 2018 apărea prima parte din serialul ce urma să intre cu fiecare episod în parte în Trending YouTube, topul celor mai „hot” videoclipuri ale momentului: „Școala Invers”. Serialul a fost creat de către actorul și regizorul Radu Constantin, care în acel moment deja avea milioane de vizualizări pe YouTube, datorită music-vine-urilor de…

    Read More