Am ajuns la numărul 3 al newsletter-ului dedicat campaniilor online cu vedete! Iată un rezumat al campaniilor desfășurate de branduri în a doua jumătate a lunii mai.
Acest mesaj face parte dintr-o serie bilunară, dedicată profesioniștilor din Publicitate, PR, Digital și industrie muzicală.
Tequila, cea mai populară vloggeriță din România promovează Dr Oetker într-un episod ”Adevăr și Provocare”.
Lipton Ice Tea trimite 12 fani la Tomorrowland, o campanie online cu patru endorseri: Zmenta, Naguale, DJ Optick, Pandutzu. Vezi provocarea lui DJ Optick aici.
Delia Matache continuă campania de promovare online a produselor Silfide de la Alevia.
- DOC și Delia au făcut schimb de piese în campania J&B Blending Spirits.
- Elena Gheorghe este imaginea iWhite Sensiblu, cu promovare online și offline
- Trupa VUNK a oferiat un weekend la mare pentru cei mai norocoși fani, cu ajutorul Blaxy Premium Resort.
- Loredana Groza a transmis live pe Facebook întreg concertul din 20 mai de la relansarea Mall Vitan
- Nicole Cherry promovează noul serial ”Soy Luna” de pe Disney Channel
- Smiley a sărbătorit Ziua Copilului cu un concert la Arenele Romane și cu anunțul că a devenit imaginea Huawei în România.
- Dana Rogoz este marea câștigătoare a premiilor Digital Divas 2016: Locul 1 la Best Instagram Account, Locul 2 la Best Use of Photography in Blogging, Locul 2 la Best Fashion Blog și marele premiu: Digital Diva of the Year.
- Inna promovează Salvați Copiii pentru direcționarea impozitului pe venit de 2%
- Adelina face concurs pentru fani sponsorizat de iPhone Doctor România
- Carla’s Dreams este cu un remix în topul mondial Shazam cu peste 500.000 shazam.
- Starcom MediaVest a publicat rezultatele studiului ”Influence Me” dedicat influențatorilor români din social media.
- Alte știri din muzica online internațională găsiți aici.