Celebrities & Brands 6 Iunie 2016


Am ajuns la numărul 3 al newsletter-ului dedicat campaniilor online cu vedete! Iată un rezumat al campaniilor desfășurate de branduri în a doua jumătate a lunii mai.

Acest mesaj face parte dintr-o serie bilunară, dedicată profesioniștilor din Publicitate, PR, Digital și industrie muzicală.

BANNER NEWSLETTER CAMPANII HYC

Tequila, cea mai populară vloggeriță din România promovează Dr Oetker într-un episod ”Adevăr și Provocare”.

Lipton Ice Tea trimite 12 fani la Tomorrowland, o campanie online cu patru endorseri: Zmenta, Naguale, DJ Optick, Pandutzu. Vezi provocarea lui DJ Optick aici.

Delia Matache continuă campania de promovare online a produselor Silfide de la Alevia.

BANNER NEWSLETTER ALTE CAMPANII CU VEDETE SI INFLUENCERI

  • DOC și Delia au făcut schimb de piese în campania J&B Blending Spirits.
  • Elena Gheorghe este imaginea iWhite Sensiblu, cu promovare online și offline
  • Trupa VUNK a oferiat un weekend la mare pentru cei mai norocoși fani, cu ajutorul Blaxy Premium Resort.
  • Loredana Groza a transmis live pe Facebook întreg concertul din 20 mai de la relansarea Mall Vitan
  • Nicole Cherry promovează noul serial ”Soy Luna” de pe Disney Channel
  • Smiley a sărbătorit Ziua Copilului cu un concert la Arenele Romane și cu anunțul că a devenit imaginea Huawei în România.
  • Dana Rogoz este marea câștigătoare a premiilor Digital Divas 2016: Locul 1 la Best Instagram Account, Locul 2 la Best Use of Photography in Blogging, Locul 2 la Best Fashion Blog și marele premiu: Digital Diva of the Year.
  • Inna promovează Salvați Copiii pentru direcționarea impozitului pe venit de 2%
  • Adelina face concurs pentru fani sponsorizat de iPhone Doctor România
  • Carla’s Dreams este cu un remix în topul mondial Shazam cu peste 500.000 shazam.
  • Starcom MediaVest a publicat rezultatele studiului ”Influence Me” dedicat influențatorilor români din social media.
  • Alte știri din muzica online internațională găsiți aici.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Discover more from HIT Yourself

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue Reading