Posted by IN / 0 responses

Celebrities & Brands 6 Iunie 2016

15 June 2016

Am ajuns la numărul 3 al newsletter-ului dedicat campaniilor online cu vedete! Iată un rezumat al campaniilor desfășurate de branduri în a doua jumătate a lunii mai.

Acest mesaj face parte dintr-o serie bilunară, dedicată profesioniștilor din Publicitate, PR, Digital și industrie muzicală.

BANNER NEWSLETTER CAMPANII HYC

Tequila, cea mai populară vloggeriță din România promovează Dr Oetker într-un episod ”Adevăr și Provocare”.

Lipton Ice Tea trimite 12 fani la Tomorrowland, o campanie online cu patru endorseri: Zmenta, Naguale, DJ Optick, Pandutzu. Vezi provocarea lui DJ Optick aici.

Delia Matache continuă campania de promovare online a produselor Silfide de la Alevia.

BANNER NEWSLETTER ALTE CAMPANII CU VEDETE SI INFLUENCERI

  • DOC și Delia au făcut schimb de piese în campania J&B Blending Spirits.
  • Elena Gheorghe este imaginea iWhite Sensiblu, cu promovare online și offline
  • Trupa VUNK a oferiat un weekend la mare pentru cei mai norocoși fani, cu ajutorul Blaxy Premium Resort.
  • Loredana Groza a transmis live pe Facebook întreg concertul din 20 mai de la relansarea Mall Vitan
  • Nicole Cherry promovează noul serial ”Soy Luna” de pe Disney Channel
  • Smiley a sărbătorit Ziua Copilului cu un concert la Arenele Romane și cu anunțul că a devenit imaginea Huawei în România.
  • Dana Rogoz este marea câștigătoare a premiilor Digital Divas 2016: Locul 1 la Best Instagram Account, Locul 2 la Best Use of Photography in Blogging, Locul 2 la Best Fashion Blog și marele premiu: Digital Diva of the Year.
  • Inna promovează Salvați Copiii pentru direcționarea impozitului pe venit de 2%
  • Adelina face concurs pentru fani sponsorizat de iPhone Doctor România
  • Carla’s Dreams este cu un remix în topul mondial Shazam cu peste 500.000 shazam.
  • Starcom MediaVest a publicat rezultatele studiului ”Influence Me” dedicat influențatorilor români din social media.
  • Alte știri din muzica online internațională găsiți aici.