Posted by IN / 0 responses

Celebrities & Brands – April 2016

10 May 2016

V-am selectat cele mai importante campanii cu vedete din showbizul digital românesc, desfășurate de branduri în lunile martie și aprilie 2016.

Cele mai importante campanii online cu vedete:

 Cabral Andreea masa Jacobs fx

Client: Jacobs

O campanie content marketing pe bloguri și Facebook. Trei cupluri celebre au promovat campania ”Discuții Alintaromate” interpretând fiecare brief-ul într-un mod unic. Campanie derulată prin Think Digital.
Vedete: Andreea + Cabral Ibacka, Lorena + George Buhnici, Dana Rogoz + Laura Cosoi

 Detalii campanie.

COlaj banner VLOG Incredere HYC

Client: Head & Shoulders

Nouă artiști și influenceri au promovat campania ”România fără mătreață” printr-o leapșă de vloguri intitulată ”Încredere”.
Vedete: Lora, Akcent, Nicole Cherry, Zmenta, Andreea Bălan, RUBY, Speak, Florin Grozea, Andrei Bogdan Vulpescu

Detalii campanie.

Colaj Imobiliare ro 2016

Client: Imobiliare.ro

Cel mai mare site de anunțuri imobiliare s-a promovat pe canalele Facebook ale vedetelor
Vedete: XONIA, Trupa Vunk, Flick Domnul Rimă

Detalii campanie.

Alte campanii din ultimele două luni:

Lays a beneficiat de promovarea a trei vedete: ZMENTA, Nicole Cherry, Tequila

J&B România i-a convins pe Alex Velea și Robin and the Backstabbers să facă schimb de melodii la un blend provocator: RATB ”E vina mea”, Alex Velea ”Sat după sat”

Sanziana Negru promovează pe blog și pe Facebook noul Philips Visacare

Elefant continuă campaniile pe Facebook cu vedete românești, iată câteva dintre ele
Andreea Mantea
Speak
Kamelia Hora
Lidia Buble
– Andreea Balan – VIDEO
CRBL

Laura Cosoi a promovat pe Facebook gențile Concept-15, campanie derulată prin Think Digital.

Pe Facebook Andra a promovat Deli’Kat într-un video de 2 minute cu rețete de Florii.

FLANCO a deschis magazine noi în București și în țară, motiv bun pentru a implica vedetele în promovarea online:
Mikey Hash
– Nicole Cherry
Shurubel
– Cosmin Seleși

Vloggerița Tequila a promovat pe Facebook următoarele brand-uri:
– Kaufland pe Facebook și
– 5GUM pe Facebook și pe YouTube (campanie derulată prin Think Digital)

Delia Matache promovează pe Facebook produsele Silfide de la AleviaAICI.

Alte știri și recorduri din divertismentul online românesc:

Trupa Vunk se pregătește de ”Ziua Internțională a Dorului” (13 Mai), concept inventat de solistul trupei, Cornel Ilie, anul trecut.

Speak One și Adelina Pestritu au transmis live o zi întreagă (22 aprilie) pe cele două pagini Facebook, realizând ”Cea mai lungă sesiune de LIVE din România” :
– peste 3.300.000 de vizualizări,
– 72.610 comentarii,
– 66.000 like-uri,
– reach organic total de peste 8 milioane de persoane,
– peste 20 ore de reality-show online care a început cu: ”Azi veți vedea cum decurge o zi normală din viața noastră, de la trezire până la culcare” – vezi primul video din transmisie aici.

Adelina Pestrițu trece cu site-ul în offline, cu reclama pe autobuze pentru domeniul ByEDA.ro

Lidia Buble a depășit 27 de milioane de vizualizări cu hitul ”Le-am spus și fetelor”
Nicole Cherry are peste 12 milioane de vizualizări în doar două luni cu hitul ”Cine iubește”
Andra continuă seria de succese YouTube cu peste 19 milioane de views pentru ”Iubirea schimbă tot”

Voltaj a lansat un videoclip 360 grade dedicat echipei românești de fotbal – ”Din toată inima pentru Naționala României”

INNA e foarte ocupată în primăvara aceasta: promovează pe Facebook gențile OVE, relansează magazinul online propriu, cântă genericul noii serii ”Powerpuff Girls” de pe Cartoon Network, urcă pe locul 60 în topul YouTube Worldwide datorită celor 1,88 miliarde views pe canalul propriu.

Avem acces la peste 200 de vedete, artiști, influenceri și vloggeri, vrei să primești o ofertă completă? florin.grozea@hyc.ro

Informații culese cu grijă de Florin Grozea pentru newsletter-ul Hit Yourself – agenția digitală dedicată celebrităților. Găsește mai multe detalii despre campaniile noastre pe www.HYC.ro