Posted by IN / 0 responses

INFLUENCERS X BRANDS X TECH 013

1 August 2018

Bine v-am regăsit!

YouTube-ul este vedeta de această dată. De ce? Pentru că avem un nou #1 în România, iar alți youtuberi au realizat materiale spectaculoase, care au ajuns rapid în preferințele fanilor!

Și-n plus, avem o știre despre un brand care a avut curajul să investească într-un serial distribuit exclusiv pe internet. Cât de tare-i asta? 🙂

Vezi și colecțiile precendente aici: 012, 011, 010.

INFLUENCERI

Selly este noul #1 în YouTube România, depășind 1.450.000 abonați

În prezent, Selly aka Andrei Șelaru este cel mai urmărit vlogger din România! Pornit de la un hobby, canalul lui YouTube a fost creat în urmă cu șase ani. De atunci, Selly a publicat vloguri, daily vloguri, sketch-uri, melodii originale (cu grupul 5 Gang) dar și un scurtmetraj.

Mikey Hash a mai făcut o Doză de Hash, cu care a intrat din nou Trending

Mihai Alexandru Hash, care și-a pornit canalul în 2011 și care a fost timp de mai mulți ani cel mai urmărit vlogger din țară, a ajuns din nou în Trending pe YouTube cu ”ATAC PISICESC GROAZNIC”. Noi am râs la asta!

Pandutzu a realizat vloguri spectaculoase în acest an la Electric Castle

Pandutzu, cunoscut ca ”prietenul vedetelor” a fost prezent și în acest an la festivalul Electric Castle, unde a făcut câteva vloguri. Unul a fost realizat chiar în roata mare, cu celebrul Barry Ashworth de la Dub Pistols.

Radu Constantin deține un nou record pe YouTube

5 Pași aka Radu Constantin a stabilit un nou record pe YouTube: 25 de vloguri aflate în Trending pe YouTube România, în doar 9 luni! Toate acestea au legătură cu serialul „Școala Invers”, pe care l-a creat, îl scrie și îl regizează. Finalul sezonului 2 va fi publicat joia asta.

Mega-giveaway din partea Cristinei Almășan

Cristina Almășan a făcut un mega-giveaway chiar în ziua în care a împlinit 26 de ani, cu 26 de premii primite de la 26 de branduri.


BRANDURI CARE FOLOSESC INFLUENCERI

KFC a lansat un serial online

Acesta se numește SOCIAL ME și prezintă diferite situații uzuale întâlnite de tineri, prezentate sub forma unei lupte între viața reală și cea din mediul online. Serialul este disponibil pe canalele oficiale de social media ale KFC în România: Facebook, YouTube și Instagram TV și a fost creat pornind de la filosofia locală a brandului: Fii pe bune, nu perfect!

Cornetto + Tequila, Frații Munteanu, Mimi

Înghetața Cornetto a pornit în această vară un joc cu vloggeri pe YouTube și i-a implicat pe trei dintre cei mai la modă Influenceri, sub hashtag-ul #DontTryTooHard. Totul a pornit de la un vlog în care Mimi spunea că își caută iubit, iar Muntenii și Tequila i-au sărit apoi în ajutor. Cel mai nou vlog din serie se numește „Vreau să fiu iubita lui Mimi”.


ȘTIRI PE SCURT

RO: GetOut.Social a publicat Topul celor mai populare locații de pe Instagram din România, acestea fiind selectate în funcție de reacțiile și impresiile utilizatorilor.

RO: ZeList.ro a publicat topul YouTube pe semestrul 1 anul anului acesta.

US: 5 trend-uri de urmărit în Influencer Marketing 2018.

US: YouTube testează funcții noi, care să concureze cu asaltul Instagram.

US: Antreprenorul Gary Vaynerchuk arată pas cu pas care e strategia lui de conținut Social Media.

UK: Facebook a luat zeci de milioane pentru a afișa reclame „fake” de promovare a campanie Brexit.


EDITORIAL: 

LUCRĂM PRIN AGENȚIE SAU DIRECT CU INFLUENCERII?

Un editorial scris pe blogul Florin Grozea despre avantajele și dezavantajele lucrului prin cele două abordări.


ANUNȚ: 

Influencer Marketing Conference, primul eveniment despre marketingul prin influenceri din Europa Centrală și de Est, are loc pe 13 septembrie, în București.
Nu rata OFERTA SPECIALĂ!
Până pe 12 august, primești un discount de 50€ pentru fiecare loc la conferință și încă 10% reducere dacă înscrii 3 sau mai multe persoane. Click aici!


Vrei să primești aceste link-uri în e-mail, o dată sau de două ori pe lună? Abonează-te la Newsletter aici.