Posted by IN / 0 responses

INFLUENCERS x BRANDS x TECH 007

26 March 2018

Daca e marți, e momentul să trecem în revistă cele mai importante știri din Influencer Marketing și să descoperim cele mai interesante acțiuni ale Influencerilor români 🔌☘🔥

Am ceva nou în newsletter-ul de azi: începând din acest număr voi include un link către un editorial extins, scris de mine – sper să îți placă și să îți fie de folos! Editorialul de azi încearcă să definească conceptele fundamentale din Influencer Marketing.

A doua premieră de azi, un anunț sponsorizat:
Evensys ne invită la PR Forum pe 29-30 martie, la București.Recomand 🤗 acest eveniment tuturor celor care lucrează în Comunicare și Social Media! Detalii aici.

Dacă e primul newsletter pe care îl primești 😉 vezi și colecțiile din săptămânile trecute: 004005006.

Let’s go!

INFLUENCERI

Doza de Hash a revenit
Canalul de vlogging generalist care e pe locul 1 pe YouTube-ul românesc este fondat de Mikey Hash, având peste 1.3 milioane de abonați. Dupa câteva luni de pauză, emisiunea online cea mai cunoscută a canalului a revenit, iar Mikey spune în titlu că “Am uitat de unde am plecat”. Clipul a intrat direct în topul Trending, unde se află și acum, după aproape o săptămână!

Noaptea Tarziu a lansat matinalul “Dimineața Devreme”
Cea mai de succes trupa de vloggeri din România (canalul NT are peste 1,2 milioane de abonați) se trezește de săptămâna trecută în fiecare dimineață pentru a prezenta știrile zilei, folosind un format de “matinal TV” adaptat pentru YouTube.

Alexandru Negrea propune Social Media Toolkit
Social Smarts (firmă condusă de specialistul / bloggerul Alexandru Negrea) a adunat o listă cu instrumente utile pentru profesioniștii din comunicarea digitala. De la articole și cursuri, la cărți și servicii online, bloguri și vloguri de specialitate. Un link de salvat și de folosit în munca de zi cu zi!


BRANDURI CARE FOLOSESC INFLUENCERI

LIDL + Andrei Aradits, Florin Dumitrescu si Micutzu
Pe canalul YouTube al LIDL România s-a lansat un nou format de cooking show: “Bucătar după ureche”. În primul episod, Micutzul a trebuit să gătească folosindu-se doar de sfaturile pe care le auzea de la gazda emisiunii.

BCR + Vlad Petreanu
Vlad Petreanu și Dana Demetrian, vicepreședintele BCR, au dezbătut la o cafea provocările cumpărării unei case printr-un credit la bancă.

Electric Castle + BromaniaAlina CeușanSelly & alții
A început promovarea festivalurilor din vară, iar EC folosește Influenceri de top pentru a anunța artiștii invitați în acest an.


ȘTIRI PE SCURT

US: Fiecare Influencer de Beauty incepe sa arate la fel

US: Drake a intrat la un joc pe Twitch si a doborat recordul de vizitatori

US: Cum sa atragi Influencerii in campaniile tale de brand

US: Viitorul Influencerilor poate fi pe VERO!

Ro: Adevarul despre Fake News (via Dragos Stanca)

Ro Comunicarea de brand prin campanii cu influenceri (via Ciprian Susanu)

EDITORIAL: CONCEPTE DE BAZA IN INFLUENCER MARKETING
Definiții ale Influencerilor, Ce este Influencer Marketing și care sunt diferențele față de publicitatea ”tradițională”, Cum măsurăm influența în Social Media. Dacă nu ai timp decât de un singur articol, acesta este articolul pe care trebuie să-l citești azi!


CITATUL SĂPTĂMÂNII

“One of my students once asked me why adults should listen to anything young people had to say about the world. My answer: because they’re afraid of you. They don’t understand you. And they know you’re going to replace them.”

Tim Kreider în articolul ”Go ahead, Millennials, destroy us” din New York Times