Iată-ne ajunși din nou în acea perioadă a lunii în care vorbim despre ce s-a mai întâmplat în zona de Influencer Marketing.
Și de această dată exemplele sunt din diverse zone de activitate, care mai de care mai interesante și mai creative! În această perioadă brandurile pun mare accent pe campaniile de vară. Avem, de asemenea, și vedete care susțin cauze caritabile foarte importante pe plan național, dar și… un proiect dedicat Centenarului!
Vezi și colecțiile precendente aici: 011, 010, 009.
INFLUENCERI
Mariposa colaborează cu Brother
Mariposa este vloggerul numărul 1 din zona Do It Yourself din România. Din 2013, de când și-a deschis canalul de YouTube, face tutoriale prin care ne arată cum să facem diverse produse handmade. Anul acesta a început și colaborarea cu Brother, producătorul internațional de mașini de cusut și se pregătește să lanseze o serie de vloguri cu tutoriale de croitorie.
Emil Rengle lucrează cu Batiste Romania
Emil Rengle, primul dansator care a fost ales câștigător în cadrul „Românii au talent”, colaborează cu Batiste, brand creat de Schwarzkopf. Împreună susțin mișcarea, de această dată prin dans, dar mai ales alegerile libere.
Dana Rogoz, Maia Morgenstern, Marius Manole și Mihai Călin sunt doar o parte din influencerii care susțin campania Climb Again. Aceasta a fost inițiată de asociația cu același nume, pentru crearea un centru de terapie prin escaladă pentru copiii nevăzători.
BRANDURI CARE FOLOSESC INFLUENCERI
KVL + Ioana Grama și Sânziana Sooper
Brandul KVL continuă proiectele pe care le are cu influencerii de fashion din România. Acum ne prezintă campania acestei veri, care le are ca protagoniste pe Ioana Grama și Sânziana Sooper.
Cu ocazia anului Centenarului, Absolut vine cu un proiect special! Este vorba despre platforma 100absolutartists.ro, unde îi putem descoperi pe cei 100 de artiști din diferite domenii care au potențialul de a transfora România prin arta lor.
Telekom continuă colaborarea cu rapperul și vloggerul Deliric printr-o campanie deosebită: acesta îl trimite pe Deliric în Statele Unite ale Americii, pentru „a elibera toți românii”. Mai precis este trimis într-un sat din State numit „România”. De văzut! 😀
Matinalii de la ProFM + Ciuc Premium
Sebastian Coțofană, Ramona Dumitrescu și Radu Țibulcă, prezentatorii matinalului „Dimineața Blană” de pe ProFM, au fost aleși ambasatori ai campaniei pe care Ciuc Premium o are cu Electric Castle și prin intermediul căreia a oferit 50 de invitații duble cu cazare în camping la festival.
Camelia Potec + Head & Shoulders
Fosta campioană olimpică la înot Camelia Potec a susținut alături de Head & Shoulders cele 25 de proiecte înscrise la ediția din acest an a Swimathon București.
ȘTIRI PE SCURT
US: Instagram e evaluat la peste 100 de miliarde de dolari.
UK: Postările de pe Instagram Stories sunt mai eficiente decât postările obișnuite?
US: YouTube Music și YouTube Premium sunt în prezent disponibile în 17 țări.
EDITORIAL:
Există Influenceri de Influenceri?
Un editorial scris pe blogul Florin Grozea despre acei oameni care sunt lideri într-o industrie unde toți se vor lideri, la rândul lor.
CITATUL SĂPTĂMÂNII
„The internet doesn’t change us, it just exposes who we are.”
Gary Vaynerchuk, Entrepreneur, Speaker.
Vrei să primești aceste link-uri în e-mail, o dată sau de două ori pe lună? Abonează-te la Newsletter aici.