INFLUENCERS X BRANDS X TECH 014


Bine v-am regăsit!

În ultima perioadă s-au desfășurat multe campanii interesante în mediul online, care au un impact mare și în mediul offline. Iată cele care ne-au atras atenția în zona de Influencer Marketing, cu observația că selecția noastră este una subiectivă și foarte, foarte restrânsă.

O să descoperiți mai jos detalii despre campanii cu o mare influență la nivel național precum #FaraPenali și Let’s Do It, Romania!, branduri care promovează servicii prin intermediul Influencerilor din diverse domenii, plus activări la festivalurile muzicale.

Vezi și colecțiile precendente aici: 013, 012, 011.

INFLUENCERI

Online-ul susține campania #FaraPenali

Peste 30 de Influenceri (bloggeri și vloggeri) au venit în perioada 6-12 august în Piața Universității din București pentru a strânge semnături pentru inițiativa Fără Penali în funcții publice. Printre aceștia s-au numărat și Otravă, Corina Băcanu, Cristian Manafu, Florin și Ioana Grozea, Marian Ionescu (Mariciu) și Georgiana Ionescu, Alexandru Negrea, Cristian China Birta.

Cornel Ilie este noul ambasador „Let’s Do It, Romania!” 

Cornel Ilie, solistul proiectului Vunk, este din acest an ambasadorul celei mai mari mișcări sociale din România, „Let’s Do It, Romania!”. Proiectul își propune la nivel național și internațional să curețe diferite zone de deșeuri, într-o singură zi pe an. Anul acesta Ziua de Curățenie Națională Let’s Do It, Romania! se desfășoară pe 15 septembrie, targetul fiind de 1 milion de oameni.

BRomania ne prezintă un cooking show alături de BRoMama și Kaufland

BRomania continuă să facă noi episoade pentru cooking show-ul pe care le realizează alături de mama lui, BRoMama. Seria este susținută de Kaufland și prezintă câte o rețetă în fiecare episod. Rețeta este realizată pe parcursul întregului episod, cu detalii referitoare la modul de preparare și fiecare ingredient venite din partea mamei lui BRomania.

Tequila promovează securitatea cibernetică pentru adolescenți

Tequila a publicat o serie de 3 vloguri pe canalul ei de YouTube dedicate diferitelor situații neplăcute pe care tinerii le pot întâmpina pe internet, plus rezolvările lor. Primul video se numește „La un pas de sinucidere” și este despre protecția datelor personale. În cel de-al doilea, numit „Sosia mea mi-a furat identitatea”, Tequila vorbește despre furatul identității în mediul online, iar în ultimul, „Send nudes cu mama”, ea vorbește alături de mama ei despre protejarea telefonului mobil. Video-urile au fost realizate alături de Bitdefender.


BRANDURI CARE FOLOSESC INFLUENCERI

Adrian Despot + Schweppes

Schweppes anunță prin intermediul unei postări drăguțe publicate pe Facebook faptul că Adrian Despot e noul ambasador al brandului. Prin intermediul acestei postări, brandul arătă că nu doar artistul își asociază imaginea cu cea a brandului, dar și că brandul are în ADN-ul lui o parte din caracterul artistului.

Samsung și Vio + Julius Constantinescu

Samsung a găsit o metodă interesantă de a-și promova tehnologia The Quick Drive Home – prin care îți poți programa direct de pe teleofnul mobil spălările mașinii tale de spălat: prin realizarea unor interviuri cu Influenceri, luate de către comedinatul Vio.

OMV + Summer Well + Raul Gheba

Sub inițiativa „OMV te conduce la Summer Well”, Raul de la Sector 7 a postat pe pagina festivalului un anunț în care oferea 4 locuri de transport în mașina lui pentru patru șoferi care voiau să-și lase mașina acasă pe perioada Summer Well. Totul s-a devedit a fi o surpriză, pentru că drumul spre festival s-a făcut de fapt cu un autobuz old school, iar pe tot parcursul lui piesele artiștilor de la festival s-au auzit live, direct de la o fanfară.

Andreea Ibacka + Nivea

Andreea Ibacka a organizat alături de Nivea un concurs pe contul ei de Instagram, prin care îi îndemna pe urmăritoarele ei să-I spună cine/ce le face mai încrezătoare în forțele proprii, oferind la schimb 3 kit-uri de vară complete.


ȘTIRI PE SCURT

RO: O listă cu 16 agenții care fac Influencer Marketing în România (via Cristian Manafu).

RO: Interviu Anamaria Hâncu – despre Global Records și industria muzicală.

UK: Cum au schimbat cei doi ani de Instagram Stories modul în care interacționăm.

US: Musical.ly devine Tik Tok.

RO: Situația Social Media din România în iulie 2018 (via Zelist.ro).


ANUNȚ: 

Pe 13 septembrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel, specialiști în marketing și social media din Suedia, Germania, Franța, Anglia și România vin la Influencer Marketing Conference, primul eveniment despre promovarea prin intermediul influencerilor din Europa Centrala si de Est. Conferința va reuni 300 de practicieni din companii și agenții, precum și influenceri recunoscuți.

Daca ai derulat deja campanii pe bloguri, pe YouTube ori Instagram sau vrei să explorezi domeniul, rezervă acum un loc pentru 13 septembrie. Click aici!


Vrei să primești aceste link-uri în e-mail, o dată sau de două ori pe lună? Abonează-te la Newsletter aici.

Newsletter realizat de Livia Iușan și Florin Grozea.