INFLUENCERS X BRANDS X TECH 015


Începutul toamnei ne aduce multe lucruri interesante: cea mai nouă ediție de „Let’s Do It, Romania!”, despre campanii inedite care au avut loc vara trecută, dar și despre modalități inedite de a promova produse și servicii. Curioși? Să începem!

Vezi și colecțiile precendente aici: 014, 013, 012.

INFLUENCERI

Let’s Do It, România + Influenceri și vedete

Anul acesta, mișcare socială „Let’s Do It, Romania!” s-a desfășurat pe 15 septembrie. Și-a propus să curețe diferite zone de deșeuri, într-o singură zi pe an. Și a reușit, din nou! Vrem să-i felicităm pentru efortul depus atât pe organizatori, cât și pe vedetele și Influencerii care promovează și participă la această acțiune! Nouă ne-a plăcut mult sketch-ul realizat de Mircea Bravo pentru a promova evenimentul din 15 septembrie!

Cornel Ilie pe blog

Liderul trupei Vunk a scris un nou articol interesant pe blogul său personal. Este despre alegerile pe care un artist le face în cariera sa și cum mereu apar discuții contradictorii pe baza acelor alegeri, indiferent de zona aleasă. Se aplică la fel de bine pentru toți creatorilor de conținut!

Mariciu a ajuns la vlogul cu numărul 1000

Blogger și vlogger, Marian Ionescu a început să facă #UnVlogPeZi datorită unui pariu făcut cu doi prieteni. S-a ținut de treabă și iată-l ajuns la vlogul cu numărul 1000! A publicat și un vlog special, cu mesaje de la persoane apropiate. Mesajele au fost făcut colectate la inițiativa unul prieten vlogger și el, Pandutzu.


BRANDURI CARE FOLOSESC INFLUENCERI

H&M + Sânziana Negru, Ioana Grama, Sore și Sinziana Iacob

H&M a avut în această vară o competiție interesantă între Influenceri: #HMStyleMap. S-au format două echipe, care s-au duelat: Sânziana Negru și Ioana Grama contra Sore și Sinziana Maria Iacob. Acestea au mers în patru locații de vis, de unde au postat pe Instagram, iar cei care le-au apreciat pozele au putut câștiga carduri de cumpărături H&M.

IQOS + Adrian Despot

Încă un artist celebru face parte din campaniile IQOS pe Social Media! Acum este vorba despre solistul trupei Vița De Vie care a anunțat colaborarea printr-o comparație simpatică: prima chitară electric a lui și primul produs din tutun încălzit din România. Sunt și alți Influenceri care promovează brandul toamna aceasta, iar printre ei se numără Cristina ICH, Mihai-Alexandru Hash (Mikey Hash), Florin Dumitrescu, Maurice Munteanu și Mirela Bucovicean.

Bitdefender + Vlad Petreanu, Cristian Manafu, Victor Kapra

Bitdefender continuă colaborarea cu unii dintre cei mai apreciați și prolifici bloggeri din România! Aceștia au scris noi articole pe blogurile personale, dedicate inteligenței artificiale și securității informatice, plus detalii despre noile birouri Bitdefender de la Melbourne, Australia.

Footshop + Tequila

Magazinul de pantofi Footshop din Cehia s-a lansat și în România! Tequila promovează cu această ocazie adidașii printr-un vlog-concurs pentru fanii ei.

Viva Credit + Micutzu

„Bani pentru orice ai nevoie.” spune Viva Credit, așa că Micutzu s-a gândit la o metodă interesantă pentru a promova creditele pe care le poți lua de la Viva: un sketch amuzant!

Cupa Agențiilor la Gătit by Selgros

S-a dat drumul la înscrieri pentru noua ediție a competiției creative de gătit dedicată agențiilor! Evenimentul va avea loc între 17 și 19 octombrie, la CulinaryOn. Totul se va pregăti cu ingrediente proaspete de la Selgros, cu ustensile și tehnologie de la Kenwood, Electrolux și Flanco.


ȘTIRI PE SCURT

US: Instagram se pregătește să intre în eCommerce cu o aplicație dedicată.

US: Cum folosesc noul Instagram TV companii precum Netflix și Bacardi.

US: Facebook extinde verificarea conținutului și la poze.

US: Facebook testează introducerea link-urilor în Stories.

UK: Cum să automatizezi campaniile cu Micro-Influenceri.


EDITORIAL: 

INFLUENCERI FĂRĂ VOIA LOR – UNSUSPECTING INFLUENCERS

”Fiecare om crede că e unic și că deciziile lui vin exclusiv din mintea lui. Adevărul este că suntem influențați zilnic de oamenii din jurul nostru, de la cele mai mici decizii legate de micul dejun, la alegerea unui film sau a unei cărți, la simpatiile politice.„Spune-mi cu cine te împrietenești ca să-ți spun cine ești” – Dacă tot suntem suma prietenilor noștri, eu am ales să cultivez cu atenție oamenii care mă influențează. Chiar dacă ei nu știu, eu am deja un grup de Unsuspecting Influencers.” Florin Grozea


Vrei să primești aceste link-uri în e-mail, o dată sau de două ori pe lună? Abonează-te la Newsletter aici.

Newsletter realizat de Livia Iușan și Florin Grozea.