-
STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro
”Cea mai importantă acțiune pentru a obține o campanie cu rezultate bune este alegerea unui Influencer potrivit. Din momentul acela totul curge ușor.” a dezvăluit speakerul, un tip îmbrăcat lejer, cu ochelari negri pe ochi și un zâmbet discret, la conferința cu numele “Influenceri care vând” din anul 2018. Tipul acela era eu. Și era un…
-
INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 16 12 2019
Heey! ? Iată ultimul episod din 2019 al newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH“, dedicat nișei Influencer Marketing. Vă mulțumim pentru susținere, feedback și atenție! Abonează-te la newsletterul nostru pe e-mail pentru a fi sigur că nu pierzi știrile săptămânale, având în vedere anunțul WhatsApp că va opri comunicarea de tip Broadcast. Înscrie-te aici (durează…
-
INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 09 12 2019
Începem o nouă săptămână împreună, cu cea mai nouă ediție a newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH“, dedicat nișei Influencer Marketing. ❗ Abonează-te la newsletterul nostru pe e-mail pentru a fi sigur că nu pierzi știrile săptămânale, având în vedere anunțul WhatsApp că va opri comunicarea de tip Broadcast. Formular aici (durează 10 secunde): http://bit.ly/newsletter-IM-email…
-
Formula de calcul al unei campanii cu Influenceri
La conferința Digital Marketing Forum din februarie 2019, Florin Grozea a propus o formulă strategică de calcul al bugetelor campaniilor cu Influenceri. Panel-ul de Influencer Marketing a fost completat de Dorin Boerescu (2Performant) și Andreea Lupu (Starcom). Formula dorește să evidențieze răspunsurile la cele mai întâlnite întrebări din nișa noastră: Ce trebuie să livreze un…
-
Prima ediție Tubecon din România: 4 și 5 aprilie 2020
Da, ai citit bine: Tubecon, cel mai mare eveniment european dedicat vloggerilor, se lansează și în România!! El va avea loc între 4 și 5 aprilie 2020, la Romexpo (București). A fost lansată și prima versiune a site-ului oficial, bucharest.tubecon.org, unde se pot cumpăra deja primele bilete, la preț redus. Programul detaliat urmează să fie…
-
INFLUENCERS X BRANDS X TECH 021
Bine v-am găsit! Noi suntem Livia Iușan și Florin Grozea, pasionații de marketing digital care adună știri din nișa de Influencer Marketing. În acest număr al Newsleter-ului nostru am selectat câteva campanii realizate pe platforme diferite, resurse despre Instagram și TikTok, știri despre două evenimente importante dedicate profesioniștilor din comunicare și publicitate, plus multe altele.…
-
INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 25 03 2019
☕ Neața! E din nou luni, a venit momentul să vă trimitem newsletterul „INFLUENCERS x BRANDS x TECH”, dedicat nișei Influencer Marketing! Noi suntem Livia Iușan (redactor-șef) și Florin Grozea (șeful… redactorului-șef). ? Tubecon vine și în România, pe 4 aprilie 2020 la Romexpo! Tubecon e cel mai mare festival european dedicat vloggerilor și creatorilor…
-
Interviu Livia Iusan cu Florin Grozea
În momentul în care ți-a venit ideea de a face o agenție, erai deja cunoscut de o țară întreagă datorită proiectul Hi-Q, a propriului blog, a site-ului eOk.ro. Cu toate acestea, Hit Yourself era, atunci, într-un domeniu relativ nou pentru tine: Influencer Marketing. Cum te-ai hotărât să-ți faci propria agenție și ce te-a motivat să…
-
INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 01 04 2019
☕ E din nou luni. Csf, n-ai csf! Iată newsletterul „INFLUENCERS x BRANDS x TECH”, dedicat nișei Influencer Marketing! Suntem tot noi, cei doi pasionați de marketing: Livia Iușan (redactor-șef) și Florin Grozea (șeful… redactorului-șef). ????? Am făcut un research dedicat Influencerilor copii și iată cum arată topul 10 al celor mai populari influenceri sub…