INFLUENCERS x BRANDS x TECH 010


Dacă data trecută vorbeam despre ce au mai făcut influencerii Daddy Cool, Tequila, Ana Morodan și Crina Coliban, noile campanii cu influenceri făcute de branduri precum Samsung, Vitamin Aqua și LIDL, plus despre câteva direcții creative pentru campanile tale, dar și despre Facebook, acum vorbim tot despre Influencer Marketing, dar din alte zone, la fel de interesante.

Dacă e primul newsletter pe care îl primești vezi și colecțiile precendente: 009, 008, 007.

INFLUENCERI

Delia a lansat o serie nouă de tricouri

Este vorba despre 6 modele de tricouri noi, toate inspirate de noul ei single, „Du-te-mă”, care a trecut de 6 milioane de vizualizări pe YouTube la o lună de la lansare. Colecția de tricouri pot fi cumpărată de pe shop-ul oficial al artistei.

Selly „Ghid de supraviețuire la școală”

Selly a făcut un nou video amuzant dedicat adolescenților, prin intermediul căruia îi ajută pe aceștia să „supraviețuiască” la… școală.

Ariel Constantinof a lansat un serial online de travel

Serialul prezintă experiențele urbane ale lui Ariel, trăite în diferite locuri. Primul episod a fost filmat în Gibraltar și prezintă pe lângă locurile în care a fost Ariel, și povești despre acele locuri, plus informații generale pe care e bine să le știm. Serialul se numește ”Diud”.


BRANDURI CARE FOLOSESC INFLUENCERI

RO-Wine + Cornel Ilie și Virgil Ianțu

Cornel Ilie și Virgil Ianțu au fost aleși ambasadori RO-Wine | The International Wine Festival of Romania, un eveniment premium, care a fost creat pentru a prezenta eleganța și excelența vinurilor de top.

Schwarzkopf + Cristina Almășan

Actrița Cristina Almășan a folosit noul Schwarzkopf #PureColor, prima colorare permanentă sub formă de gel hidratant de la Schwarzkopf, folosită pentru a oferi culori strălucitoare și intense. Și iat-o pe Cristina blondă, pentru prima dată în ultimii ani!

Condimental de Calif + BRomania și Laura Giurcanu

BRomania a fost, alături de Laura Giurcanu, agentul de livrare pentru Condimental și HipMenu, în cadrul campaniei “#Kebun e să fii bun’’, care s-a desfășurat în luna aprilie. Scopul cestei campanii a fost acela de a strânge donații pentru Asociația ”O masă caldă”, pentru copiii din familii cu dificultăți și oameni fără adăpost. Campaniile cu Influenceri nu trebuie să fie doar în scopuri comerciale, iar Calif a aplicat o idee frumoasă aici.

Maille + Chef Joseph Hadad

Chef Joseph Hadad a fost ales noul ambasador de imagine pentru muştarul Maille. Din luna aprilie, produsele Maille au fost puse la vânzare în toate reţelele de magazine, sub recomandarea şi garanţia unuia dintre cei mai apreciaţi chefi din țară.

Canon + Dragoș Bucur (plus fiica lui Sofia și câștigătorul concursului Canon) au zburat cu balonul pentru prima dată. Premiera a fost surprinsă cu ajutorul aparatelor mirrorless de la Canon.


ȘTIRI PE SCURT

UK: Care sunt influencerii de top din social media pe care trebuie să-i urmărești anul ăsta (via Planable)

UK: Cu noile reguli de confidențialitate, Instagram supără influencerii (via Business of Fashion)

UK: Cum ajunge un influencer să găsească valoare în conținutul tău, astfel încât să-și dorească să-i dea share?

RO: Telekom România și Leo Burnett: Un altfel de social media, cu swap de vloggeri și filter bubble

CA: Tot ce trebuie să știi despre Instagram Marketing


EDITORIAL: DE CE AU NEVOIE BRANDURILE DE INFLUENCERI?

Câteva statistici care arată că, sub capotă, mașinăria Social Media funcționează diferit față de publicitatea offline de acum 2-3 decenii.
Bonus: un vlog pe acest subiect.


CITATUL SĂPTĂMÂNII

„Everyone in the world, a click away is your customer – good news; the bad news: everyone in the world might be your competition.”

Seth Godin la Brand Minds 2018, pe 11 mai 2018, la București.

Vrei să primești aceste link-uri în email, o dată sau de două ori pe lună? Abonează-te la Newsletter aici.

Discover more from HIT Yourself

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continue Reading