Numărul 17 al colecțiilor ”Influencers x Brands x Tech” e aici! Să începem!
Vezi și colecțiile precendente: 016, 015, 014, 013.
INFLUENCERI
NEXT BIG VLOGGER 2 și-a desemnat câștigătorul
Sezonul cu numărul 2 al celui mai important talent show pentru vloggeri din România, ”Next Big Vlogger by Coca-Cola” și-a ales noii câștigători: echipa Noaptea Târziu, formată din Cuza, Cucu, Emi, Sevi și Francesca. Antrenorii pentru concurenți au fost Mihai-Alexandru Hash, BRomania, Noaptea Târziu, Laura Giurcanu, Anne-Marie Chelariu, Ionuț Rusu și Ilie’s Vlogs. Anul trecut, cea care a câștigat a fost Dana Bacinschi, mentor fiindu-i Mikey Hash (pe vreamea aceea cel mai popular vlogger generalist din România).
Realizatorul TV, autorul și jurnalistul Carmen Brumă susține proiectul „ ÎNVAȚĂ SĂ CREȘTI SĂNĂTOS CU BUCOVINA”, în cadrul căruia merge în diferite școli pentru a le vorbi elevilor despre obiceiuri sănătoase.
Trebuie să vezi/revezi reclama asta! Nu stii cand te lovește ghinionul… :))
BRANDURI CARE FOLOSESC INFLUENCERI
Flavia Mihășan, co-prezentatoarea emisiunii „Neatza cu Răzvan și Dani”, este noul brand ambassador Vitamin Well România. Desemnat ”Produsul Anului® 2018” în România, la categoria ”Băuturi vitaminizante”, Vitamin Well este o companie suedeză care dezvoltă, produce și comercializează băuturi funcționale premium, cu vitamine și minerale.
Recolamp + diverși influenceri
Recolamp, cea mai veche asociaţie de colectare selectivă și reciclare a deșeurilor din echipamente de iluminat, porneşte campania „Nu călca pe bec, reciclează-l!”, care se va desfăşura timp de un an în numeroase şcoli şi licee din Capitală şi va aduce în faţa elevilor diferiți influenceri. Aceștia le vor vorbi copiilor despre importanţa colectării selective şi a reciclării. Scopul campaniei este creşterea gradului de informarea şi conştientizare privind importanţa colectării selective corecte a deşeurilor din echipamentele de iluminat și nu numai.
„Mix de Succes” by Ciuc Premium
Marius Moga, Macanache, Nicoleta Nucă, Silvia Dumitrescu și Dan Teodorescu de la Taxi sunt protagoniștii noii campanii semnate Ciuc Premium, numită „Mix de Succes”! Artiști din generații diferite vorbesc despre succes din diverse perspective. Interesant concept!
Samsung România a lansat The Note Challenge
Alături de Dragoș Bucurenci și Mirela Bucovicean, Samsung a provocat câte trei tineri din domenii diferite să-și transforme ideile în realitate cu ajutorul noului Galaxy Note9.
Rolul celor doi mentori a fost de a-i îndruma pe concurenți, care au concurat individual pentru a câștiga Note Challenge. O campanie de content marketing făcută într-un mod creativ, cu creativi.
Heidi a ales-o pe Dana Rogoz pentru cea mai nouă promoție a brandului, care aduce o selecție premium de obiecte de design interior.
Vola.ro + Pandutzu & Vlad Eftimie
Vola a lansat proiectul #VolaMiXperience, iar prima echipă din cadrul ei a fost formată din Pandutzu și Vlad Eftenie.
Pe parcursul unui weekend, cei doi fotografi/vloggeri au fost în Barcelona, unde au trăit diferite experiențe pe care le-au împărtășit în social media.
ȘTIRI PE SCURT
US: Apple se pregătește să-și lansareze în 2019 primul serviciu de streaming TV.
US: De ce intersecția dintre muzică și esports a devenit un business mai mare ca oricând .
RO: Roton Music a trecut de 3.000.000 de abonați pe YouTube
US: Facebook pregătește lansarea Lasso – o aplicație muzicală video
EDITORIAL:
Bunul simț în campaniile cu Influenceri
Discuția despre transparență în campaniilor din Social Media
este un subiect important la nivel global,
mai ales că un sondaj recent arată că
Influencerii sunt folosiți deja de aproape toate companiile din Europa și din lume!
Vrei să primești aceste link-uri în e-mail, o dată sau de două ori pe lună? Abonează-te la Newsletter aici.
Newsletter realizat de Livia Iușan și Florin Grozea.