INFLUENCERS X BRANDS X TECH 018


La mulți ani! Înainte să ne apucăm de treabă în noul an 2019, iată ultima colecție de știri din seria „Influencers x Brands x Tech” pe anul 2018.

Vezi și colecțiile precendente aici: 017016015014.

Vă urăm ca anul acesta să vină cu și mai multe proiecte interesante care să implice creatori de conținut și celebrități online! Și, desigur, cu cât mai multe conversii pentru companiile care apelează la Influenceri.

Let‘s go!

INFLUENCERI

S-a lansat serialul online „Viața Bate Vlogul”

Cei opt vloggeri români aleși de ProTV pentru serialul online intitulat „Viața Bate Vlogul” sunt Emil Rengle, Alpaca, Mimi, Levin, Maria Zvinca, Radu Constantin, Miru și Robert Ionescu. De altfel, Emil Rengle, câștigătorul din acest an de la Românii au talent, este și moderatorul seriei. Vezi cele 6 episoade apărute până în momentul acesta aici.

Cel mai bine plătit job

Mikey Hash, Radu Constantin, Flick, Florentin Hriscu, Mariposa și Andrei Moldovan sunt printre creatorii de conținut online care promovează campania „Cel mai bine plătit job” lansată de Caroli în acest an. Astfel, fiecare a venit cu cel puțin o idee de job, pe platforma special creată. Toate pot fi descoperite aici.

Prințesa Urbană + ProTV

Una dintre primele și cele mai cunoscute bloggerițe din România, Printesa Urbană, face pasul spre TV! În fiecare luni, până la finalul anului, de la 11:20, va fi prezentă în cadrul emisiunii Vorbește lumea, cu diverse subiecte din viața de părinte.


BRANDURI CARE FOLOSESC INFLUENCERI

OLX + Alex Coteț

Alex Coteț, actor, regizor, comediant, dar „nu și arhitect”, promovează alături de OLX povestea unor arhitecți care transformă obiectele de pe OLX în obiecte de designer. S-a creat și o platformă dedicată poveștilor de acest gen: howto.olx.ro.

NIVEA + mai mulți creatori de conținut

Mai mulți bloggeri, dar și fani ai brandului Nivea, fac parte din campania „#barbosiwanted”, lansată și continuată și-n acest an de către Nivea. Toți cei implicați au fost invitați să arate lumii cum ar arăta ei cu… barbă. 🙂 Cele mai reușite poze vor apărea în „Calendarul Bărbășilor 2019”.

Nestlé + Antonia

Antonia și-a interpretat noul single, „Matame”, într-un mod diferit de majoritatea artiștilor autohtoni: aceasta i-a surprins pe angajații Nestlé Romania printr-un takeover desfășurat chiar în sediul Nestlé!

Ariel + Liviu Teodorescu

Pentru a promova produsul Ariel 3în1 PODS Color s-au adus ajutoare! Este vorba despre Liviu Teodorescu și talentul său de a scrie versuri! Drăguță idee, drăguță implementare.

H&M + Sânziana Negru

Sânziana colaborează din nou cu H&M. Astfel că, ea este protagonista campaniei dedicată cardurilor cadou de la H&M. Tot ea apare și în videoclipul dedicat campaniei, unul foarte creativ și amuzant!

Timișoreana + Pavel Bartoș, Andra și Adi Hădean

Sărbătorile de iarnă petrecute acasă sunt mereu un prilej de bucurie. De aici a pornit campania creată de Timișoreana, prin care, în acest an, trei participanți norocoși au putut merge acasă la părinții lor alături de Andra, Pavel Bartos sau Adrian Hădean.

Coca-Cola + BRomania și Alex Coteț

Așa da. Așa DA. Cei doi creatori de conținut, BRomania și Alex Coteț, fac battle în complimente! Asta cu ocazia lansării noilor arome Coca-Cola din această iarnă: vanilla și cinnamon.


ȘTIRI PE SCURT

RO: 2Performant (platformă dedicată Affiliate Marketing) lansează secțiunea dedicată campaniilor cu Influenceri.

US: Scandaluri și procese în Influencer Marketing.

US: Cum și de ce fac influencerii atât de mulți bani?

US: 5 trenduri în Social Media Marketing care vor domina în 2019.


EDITORIAL: 

„Cea mai importantă acțiune pentru a obține o campanie cu rezultate bune este alegerea unui Influencer potrivit. Din momentul acela totul curge ușor. Și mai e un ingredient pentru succes – să ai încredere în creativitatea, inteligența și bunul simț al acelui Influencer.”


Vrei să primești aceste link-uri în e-mail, o dată sau de două ori pe lună? Abonează-te la Newsletter aici.

Newsletter realizat de Livia Iușan și Florin Grozea.