Posted by IN / 0 responses

INFLUENCERS X BRANDS X TECH 019

12 February 2019

Iată cea de-a doua colecție de știri din seria “Influencers x Brands x Tech” din acest an 2019! Avem știri interesante cu Influenceri din zona cinematografică (trei filme urmează să se lanseze primăvara asta) și desigur din online. Începem tare anul acesta 🧡

Vezi și colecțiile precendente aici: 018017016015014.

INFLUENCERI

Andrei Ciobanu va lansa luna aceasta filmul „Oh, Ramona!”, scenariu adaptat după romanul „Suge-o, Ramona”, scrisă de el, carte care a avut peste 1.000.000 de cititori online. Filmul va apărea pe 14 februarie, de Valentine’s Day. “Oh, Ramona” a fost produsă de ZAZU Film, iar de scenariu s-au ocupat Andrei Ciobanu, Alex Coteț și Cristina Jacob. Trailer-ul se poate vedea AICI.

Bromania și Codin Maticiuc pregătesc primul lor film în acest an, numit „Miami bici”. Pentru film s-a organizat un casting pe plan național, în 5 orașe din România. Filmul este realizat în colaborare cu Superbet România, liderul pieței retail în domeniul betting și gaming din România.

Iuliana Beregoi duce serialul “Lara” din online, pe marele ecran. Filmul “Lara Aribelle și mâna destinului” va avea premiera pe 21 februarie. În film joacă artista din Republica Moldova, alături de vedete precum Alina Eremia și Lora. Trailer oficial aici.

Revista BIZ a dedicat un număr întreg în decembrie 2018 campaniei Next Big Vlogger. Tips & tricks pentru viitorii vloggeri, detalii din culisele campaniei și nu numai, toate într-un articol marca BIZ.


Anunț sponsorizat:
Pe 21 și 22 februarie, la JW Marriott din București, va avea loc ediția din acest an a evenimentului Digital Marketing Forum organizat de Evensys. Printre subiectele abordate: planificarea unei strategii optime de influencer marketing, cum să lucrezi cu influencerii, topul trendurilor în Digital Marketing.

Vino la Digital Marketing Forum și află cum să faci față provocărilor în mediul digital! Mai multe detalii despre speakeri, program și înregistrare sunt disponibile pe www.digitalforum.ro


BRANDURI CARE FOLOSESC INFLUENCERI

Vodafone + Bromania
Mai țineți minte campania „Dai și primești” facută de Vodafone alături de BRomania și Antonia, nu? Acum nu a mai rămas nimeni care nu a văzut-o. A avut grijă BRomania de asta… :))

Remington + diverși influenceri
Remington ne îndeamnă să depășim stereotipurile și să fim așa cum simțim printr-o serie de videoclipuri cu Influenceri care ne prezintă diferite pasiuni sub hashtag-ul campaniei: #ÎndrăzneșteSăFiiTU.

Footshop + Tequila
Tequila ne prezintă un nou video pe canalul ei de YouTube, în colaborare cu magazinul Footshop. Detaliat, despre această colaborare, am scris pe blog AICI.

ȘTIRI PE SCURT

DIN ROMÂNIA:
Retrospectiva YouTube în România realizată de ZeList pentru perioada iulie-decembrie 2018.

Cât costă o prezență decentă a unui brand în social media.

La ce evenimente de social media poți participa în 2019.

Afiliați vs. Influențatori.

DIN LUME:

Amazon pregătește un program special pentru Influenceri.

Topul celor 16 beneficii aduse de Influencer Marketing.

Ghidul hashtag-urilor folosite pentru Instagram în 2019.

Infografic: Conținut vertical este o necesitate pentru marketeri!

Social Media Marketing Plan: cei 11 pași de urmat.

EDITORIALUL LUNII:

Cum arată un brief bun pentru o campanie de Influencer Marketing:  „Brief-ul poate fi începutul unei colaborări frumoase și de lungă durată între un Client și un Influencer. Din experiența noastră, un Brief clar și complet este ipoteza de la care pornește un proiect de succes. În general o comunicare transparent și proactivă este baza oricărei relații comerciale, iar comunicarea începe cu acest document.”

Vrei să primești aceste link-uri în e-mail, o dată sau de două ori pe lună? Abonează-te la Newsletter aici.

Newsletter realizat de Livia Iușan și Florin Grozea.