STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro


  • STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro

    STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro

    ”Cea mai importantă acțiune pentru a obține o campanie cu rezultate bune este alegerea unui Influencer potrivit. Din momentul acela totul curge ușor.” a dezvăluit speakerul, un tip îmbrăcat lejer, cu ochelari negri pe ochi și un zâmbet discret, la conferința cu numele “Influenceri care vând” din anul 2018. Tipul acela era eu. Și era un…

    Read More


  • INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 16 12 2019

    INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 16 12 2019

    Heey! ? Iată ultimul episod din 2019 al newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH“, dedicat nișei Influencer Marketing. Vă mulțumim pentru susținere, feedback și atenție! Abonează-te la newsletterul nostru pe e-mail pentru a fi sigur că nu pierzi știrile săptămânale, având în vedere anunțul WhatsApp că va opri comunicarea de tip Broadcast. Înscrie-te aici (durează…

    Read More


  • INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 09 12 2019

    INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 09 12 2019

    Începem o nouă săptămână împreună, cu cea mai nouă ediție a newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH“, dedicat nișei Influencer Marketing. ❗ Abonează-te la newsletterul nostru pe e-mail pentru a fi sigur că nu pierzi știrile săptămânale, având în vedere anunțul WhatsApp că va opri comunicarea de tip Broadcast. Formular aici (durează 10 secunde): http://bit.ly/newsletter-IM-email…

    Read More


  • Top 3 greșeli în campaniile cu Influenceri

    Influencer Marketingul este cea mai hot tactică din publicitatea online în ultimii ani și, de asemenea, una dintre alegerile principale când vine vorba despre strategiile de marketing. Astăzi, când rețelele sociale se dezvoltă din ce în ce mai rapid, se stabilesc zilnic noi recorduri în ceea ce privește colaborarea cu un Influencer. Acest Influencer este…

    Read More

  • Bitdefender și Tequila promovează securitatea cibernetică pentru adolescenți

    În perioada mai – august 2018, Bitdefender a folosit mai mulți Influenceri români pentru a comunica în Social Media. Printre aceștia, Tequila a fost aleasă pentru a promova brandul pe YouTube, către publicul 13-25 ani. Subiectele s-au învâtit în jurul celor mai des întâlnite situații neplăcute pe care adolescenții  întâmpină în mediul online. Bitdefender și Tequia…

    Read More

  • INFLUENCERS X BRANDS X TECH 015

    Începutul toamnei ne aduce multe lucruri interesante: cea mai nouă ediție de „Let’s Do It, Romania!”, despre campanii inedite care au avut loc vara trecută, dar și despre modalități inedite de a promova produse și servicii. Curioși? Să începem! Vezi și colecțiile precendente aici: 014, 013, 012.

    Read More

  • PROFI continuă să lupte pentru binele copiilor prin campania „Te costă 0,00 lei să ajuți un copil!”

    Anul acesta, pentru a opta oară consecutiv, campania lansată de PROFI a militat pentru îmbunătățirea calității vieții copiilor. De asemenea, le-a oferit clienților supermarketului posibilitatea de a direcționa un procent din suma totală de 1.500.000 de lei, prin votul către unul dintre proiectele înscrise. Între 10 septembrie și 14 octombrie, PROFI i-a îndemnat pe clienții săi să…

    Read More

  • INFLUENCERS X BRANDS X TECH 016

    Ediția cu numărul 16 din newsletter-ul nostru ”Influencers x Brands x Tech” vine cu noi campanii cu Influenceri. De data aceasta cele mai multe proiecte sunt exclusiv din online. Dar avem și vești despre un prin turneu național al vloggerilor români. Să începem! Vezi și colecțiile precendente aici: 015, 014, 013.

    Read More