-
STUDIU DE CAZ: Cum am generat vânzări de peste 1 milion de euro
”Cea mai importantă acțiune pentru a obține o campanie cu rezultate bune este alegerea unui Influencer potrivit. Din momentul acela totul curge ușor.” a dezvăluit speakerul, un tip îmbrăcat lejer, cu ochelari negri pe ochi și un zâmbet discret, la conferința cu numele “Influenceri care vând” din anul 2018. Tipul acela era eu. Și era un…
-
INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 16 12 2019
Heey! ? Iată ultimul episod din 2019 al newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH“, dedicat nișei Influencer Marketing. Vă mulțumim pentru susținere, feedback și atenție! Abonează-te la newsletterul nostru pe e-mail pentru a fi sigur că nu pierzi știrile săptămânale, având în vedere anunțul WhatsApp că va opri comunicarea de tip Broadcast. Înscrie-te aici (durează…
-
INFLUENCERS x BRANDS x TECH – 09 12 2019
Începem o nouă săptămână împreună, cu cea mai nouă ediție a newsletterului „INFLUENCERS x BRANDS x TECH“, dedicat nișei Influencer Marketing. ❗ Abonează-te la newsletterul nostru pe e-mail pentru a fi sigur că nu pierzi știrile săptămânale, având în vedere anunțul WhatsApp că va opri comunicarea de tip Broadcast. Formular aici (durează 10 secunde): http://bit.ly/newsletter-IM-email…
-
Top 3 greșeli în campaniile cu Influenceri
Influencer Marketingul este cea mai hot tactică din publicitatea online în ultimii ani și, de asemenea, una dintre alegerile principale când vine vorba despre strategiile de marketing. Astăzi, când rețelele sociale se dezvoltă din ce în ce mai rapid, se stabilesc zilnic noi recorduri în ceea ce privește colaborarea cu un Influencer. Acest Influencer este…
-
Bitdefender și Tequila promovează securitatea cibernetică pentru adolescenți
În perioada mai – august 2018, Bitdefender a folosit mai mulți Influenceri români pentru a comunica în Social Media. Printre aceștia, Tequila a fost aleasă pentru a promova brandul pe YouTube, către publicul 13-25 ani. Subiectele s-au învâtit în jurul celor mai des întâlnite situații neplăcute pe care adolescenții întâmpină în mediul online. Bitdefender și Tequia…
-
INFLUENCERS X BRANDS X TECH 015
Începutul toamnei ne aduce multe lucruri interesante: cea mai nouă ediție de „Let’s Do It, Romania!”, despre campanii inedite care au avut loc vara trecută, dar și despre modalități inedite de a promova produse și servicii. Curioși? Să începem! Vezi și colecțiile precendente aici: 014, 013, 012.
-
PROFI continuă să lupte pentru binele copiilor prin campania „Te costă 0,00 lei să ajuți un copil!”
Anul acesta, pentru a opta oară consecutiv, campania lansată de PROFI a militat pentru îmbunătățirea calității vieții copiilor. De asemenea, le-a oferit clienților supermarketului posibilitatea de a direcționa un procent din suma totală de 1.500.000 de lei, prin votul către unul dintre proiectele înscrise. Între 10 septembrie și 14 octombrie, PROFI i-a îndemnat pe clienții săi să…
-
INFLUENCERS X BRANDS X TECH 016
Ediția cu numărul 16 din newsletter-ul nostru ”Influencers x Brands x Tech” vine cu noi campanii cu Influenceri. De data aceasta cele mai multe proiecte sunt exclusiv din online. Dar avem și vești despre un prin turneu național al vloggerilor români. Să începem! Vezi și colecțiile precendente aici: 015, 014, 013.
-
5 pasi pentru a-ti verifica contul Instagram
Să ai un cont pe Instagram nu mai e o opțiune, e o necesitate! Platforma a crescut enorm în ultimii ani și este un canal de comunicare esențial pentru orice brand. Statisticile arată că bugetele cheltuite de companii pe Instagram pentru campanii cu Influenceri au depășit 1.6 miliarde de dolari în 2018 (Statista). Dar nu…